top of page

גבינה בטעמים

Updated: May 11, 2020


בגדול חומר הגלם המועדף עלי במתכוני גבינות הוא אגוזי קשיו, אבל יש כאלה שדווקא מעדיפים שקדים או אגוזים ומעידים שיוצא עשיר, שמתי לב שרוב הגבינות הנמכרות בחנויות טבע עשויות מקשיו אז זה עניין של ניסיון ובעיקר טעם, גם אגוזי מלך הם חומציים יותר, ככה שאם אתם בניקוי הייתי הולכת על /שקדים או קשיו. כל אחד מסוגי הגבינות שיש כאן יכולות להיות מילוי נהדר בתוך עלי פילו, או בצק שווה ולהפוך לפסטל או סמבוסק...אפשר ממש לעוף על זה.

המצרכים בגדול: כוס אגוזי קשיו או שקדים מולבנים מושרים לפחות 8 שעות מסוננים (אני ממליצה על קשיו) רבע שן שום - (לא חייבים, מי שבניקוי שיוותר:) מלח אטלנטי לימון - חצי עד שלם תלוי בטעם שתרצו לקבל מה עושים? מבלנדרים עם מעט מים (כמות כזו שתאפשר בלינדור אבל לא מעבר לזה, ככל שנכניס יותר מים הגבינה תצא יותר נוזלית...ככל שנצמצם במים היא תצא יותר שמנתית...אז ממש איך שבא לכם) גרסאות רבותי! זה כל הסוד! גוונו! הכינו מבחר טעמים בצנצנות שקופות יפות! 1. "צזיקי" חופן שמיר קצוץ יחד עם עוד שן שום, כמה מלפפונים מגורדים בפומפיה גסה....מזהים? תהנו! 2. זיתים! משלבים חופן זיתים ירוקים או שחורים קצוצים כך מתקבלת גבינת אגוזים בטעם זיתים 3. אזוב טרי רבע כפית אזוב טרי מעורבב בבלנדר ייתן לכם טוויסט מהמם! ותקבלו ממרח בטעם זעתר כייפי 4. גבינה מעושנת קמצוץ פפריקה מעושנת...משהו כמו רבע כפית פפריקה מעושנת יעשה את העבודה 5. אורגנו רבע כפית אורגנו טרי בגבינה ייתן טעמים נהדרים שישתלבו מצוין בטוסטים ויעבירו חוויה של פיצה 6. גבינה עם עגבניות תבלנדרו 2 עגבניות יחד עם הגבינה ותקבלו מנה מזינה ונהדרת שילדים ממש ממש משוגעים עליה!


7. גבינת בצל חופן שבבי בצל מיובשים - אפשר להשיג בכל חנות תבלינים - יש מטוגן ויש לא מטוגן...כאן זה ממש עניין של טעם, בעיני הגבינה מספיק שומנית גם ככה ועדיף לקנות בלי, חצי כפית אבקת בצל - שגם אותה תשיגו באותה חנות תבלינים...מבלנדרים יחד הכל ויוצאת אחלה גבינת בצל 8. יוגורט הוסיפו לתערובת מיץ מחצי לימון ובלנדרו יחד וקבלתם אחלה יוגורט 9. גבינה בטעם פסטו הוסיפו צרור בזיליקום לתערבות ויש לכם גבינה בטעם פסטו עדין 10. גבינה מתוקה בטעם וניל 2 כפות מייפל טבעי 100 % + רבע כפית תמצית ווניל טבעית ויש לכם גבינה מתוקה ונהדרת שיכולה להיות מעדן נהדר לכל ילד! אפשר להמשיך לנצח! אשתדל להמשיך ולהוסיף עוד אופציות לפוסט הזה, רק תזכרו, אפשר לשלב את זה עם כל סוג של גבינה - קשיו, שקדים, אגוזים סויה...ואם יש עוד משהו שלא כתבתי, אני מזמינה אתכם לכתוב לי

75 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page