top of page

קרקרים שיבולת שועל סופר קלות להכנה


גשום.... סגר כולם בסדר ברוך_השם בבית יחד... רוצים לחמם ולהתחמם על השיש לקטנים לנשנש... קרקרים קראנצ'ים, לצד מרק חם, וממרחים שווים או סתם בפני עצמם. בקשתן דיוק במידות, אז הפעם מדדתי וכתבתי במיוחד עבורכן: מה צריך? 3 כוסות מדידה של שיבולת שועל דקה

כפית מלח אטלנטי

כפית שמיר מיובש 1/2 כוס קמח שיפון מלא

חצי כוס סילאן + בצל אחד + 2 שיני שום + 3 כוסות מים - הכל בנינג'ה *אפשר להוסיף אבקת שום, בצל, אורגנו, בזיליקום, פטרוזיליה...ומה שרק תרצו אפשר לפזר שומשום לבן שחור או מלא, זרעונים נוספים כמו חמניה, דלעת וכו'.

נערבב את כל החומרים יחד לבלילה סמיכה אך נוזלית, נשטח על נייר אפייה בתבנית גדולה ונכניס לתנור ל - 10 דקות, נוציא וחרוץ את הצורות שאנחנו רוצות ליצור, מלבנים, מעויינים, ריבועים - מה שרוצים! נחזיר לתנור לעוד כמה שעות טובות עד שהקרקרים יתייבשו לחלוטין. כמה מעלות? המתכון הזה מתאים לימי החורף כשאנחנו מחממים את הבית על הדרך... אם לא הכנסתם זרעונים אפשר להיות גמישים יותר...100 - 150 מעלות , רק לשים לב שהתוצאה צריכה להיות קרקים ייבשים לחלוטין. פריכים ולא שרופים. אפשר לשלב בבלילה את השאריות של הפירות והירקות ממסחטת המיץ - אם בנמצא - במידה ושילבנו אותם ייקח יותר זמן לייבש את הקרקרים.

ואם הכנסתן זרעונים אני ממש ממליצה על מעלות נמוכות ככל האפשר, אפילו 60 - לא יותר. (אם יש מייבש מזון זה כמובן הטוב ביותר - אתם שואלים למה? כדי לא לחמצן את הזרעונים - דבר שעשוי להפוך אותם למזיקים יותר ממועילים)

הכנתם?? ספרו לי איך יצא

158 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page