top of page

מרק בצל קרמי סופר חלבוני_מושלם




תכננתי את המפגש השני לסדנא, וקלטתי שאין לי מספיק מנות חלבוניות אז ישבתי וחשבתי...וירדה עלי משמים אחלה מנה! המנה הבאה היא בהחלט הברקה, היא עשירה מאוד בערכים תזונתיים ובסיבים, היא סופר טעימה וקרמית, אהובה על ילדים, מקורית שלי! ממש נשלחה אלי מלמעלה...והיא בהחלט להיט במטבח שלנו בימי החורף. מצרכים: 400 גר סויהיבשה מושרית היטב 10 בצלים לבנים חתוכים גס 3 בצלים סגולים חתוכים גס 4 שיני שום כתושים כף שמן קוקוס כוס קרם קוקוס 100% כף קמח טפיוקה להסמכה תבלינים: קמצוץ רוזמרין מעט מרווה חצי כפית אורגנו מיובש חצי כפית בזיליקום מיובש קורט מאגוז מוסקט מלח וורוד (לפי הטבע) פלפל שחור גרוס (לפי הטעם) מה צריך ואיך עושים? 400 גר' גרגרי סויה יבשים מושרים היטב, בסיר לחץ עם מים שמכסים אותם פלוס_פלוס מביאים לרתיחה, ומבשלים על אש קטנה עוד חצי שעה בערך. פותחים ומבלנדרים בעזרת מוט לקרם חלק לחלוטין (שימו לב, הסויה צריכה להיות מבושלת לחלוטין)

בסיר נפרד מאדים 10 בצלים לבנים חתוכים גס ועוד 3 בצלים סגולים חתוכים גס במים כשהם מתרככים לחלוטין מוסיפים כף שמן קוקוס ומקרמלים מעט, מתבלים: שום, מלח וורוד, פלפל גרוס, מעט אגוז מוסקט, קמצוץ רוזמרין, מעט אורגנו ובזיליקום מיובש, מרווה פותחים את התבלינים עד שהארומה מתפשטת, זהירות לא לשרוף את השום, מוסיפים כוס קרם קוקוס טבעי, מבשלים עוד מעט רק עד שהקרם רותח ומצטמצם מעט מוסיפים את קרם הסויה, מערבבים ומתקנים תיבול.

מומלץ להסמיך בכף גדושה של קמח טפיוקה שמעורבבת עם חצי כוס מים קרים, חשוב לערבב היטב היטב בכוס למרקם חלק, ללא גושים. מוסיפים למרק ומביאים שוב לרתיחה ולהסמכה.




הכנתם??? ספרו לי איך יצא!

213 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page